ראש עיריית לייפציג, מר יונג, ומשלחתו, מנהלי בית הספר Rahn Education ובראשם מר דיטריך גוטהארד, ונציגת התרבות של הקהילה היהודית של לייפציג התארחו בתיכון חדש.

הצטרפו למפגש נציגת השגרירות הגרמנית ונציגי הרשות המקומית.

במסגרת הביקור נחתם הסכם לשיתוף פעולה מקצועי בין מגמות המוזיקה של שני בתי הספר הכולל חילופי משלחות, הופעות משותפות וקשר עם הקהילה היהודית בלייפציג בתחום המוזיקלי.

ראש עיריית לייפציג, שהיה בעברו גם מנהל בית הספר, ידוע בחיבתו למוזיקה. הוא שר ומנגן.

שיתוף פעולה מיוחד בינו ובין הרכב מוזיקלי של תיכון חדש יצא לדרך..

השיר הנבחר הראשון היה LET IT BE

והשני "הללויה" שהושר בחלקו גם בגרמנית ע"י תלמידת התיכון גאיה תדמור.

גיאה ביקרה בשנה שעברה בלייפציג עם משלחת תלמידי המוזיקה של תיכון חדש ושמחה לשתף בחוויותיה המיוחדות מבחינה תרבותית, מקצועית וחברתית גם את ראש העיר של לייפציג.

 

[ngg_images source="galleries" container_ids="21" display_type="photocrati-nextgen_pro_thumbnail_grid" override_thumbnail_settings="0" thumbnail_width="240" thumbnail_height="160" thumbnail_crop="1" images_per_page="20" border_size="0" border_color="#eeeeee" spacing="2" number_of_columns="0" display_type_view="default" ngg_triggers_display="never" ngg_proofing_display="0" captions_enabled="0" captions_display_sharing="1" captions_display_title="1" captions_display_description="1" captions_animation="slideup" order_by="sortorder" order_direction="ASC" returns="included" maximum_entity_count="500"]

 

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת